Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Skal dit på ferie om ikke så lenge.. Godt med noen tips..
indigo76 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hvis du liker indisk er Mother India å anbefale!!! Beste indiske maten jeg har smakt! Litt vanskelig om du har med barn ift barnevogn, siden det er ned i en kjeller, men lar seg sikkert ordne det og. Litt dyrt er det og, men men.
Arb.ledig husmor Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Mother Indian, tror eg det heter... Har ikke vært der selv, men alle skryter av det stedet... Ellers så e jo Egon der.. Og så er det en koselig kinarestaurant i Vågsbygd, et stykke utenfor byen...
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Blir nok en barnevogn med ja.. hehe men alt lar seg ordre... Flere tips?
Arb.ledig husmor Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Malt og Mat eller ka den hete, og hotell Norge har god mat... Den første e et slags pastasted.. Havanna har også god mat, men der e d dyrt! Sjøboden har visst god fiskesuppe (sa bror min som ikkje like noe særlig fisk)...
PyttPytt Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Vera Pizza! Vi pleier å stoppe og spise der når vi er på ferie, har veldig god pizza, og så får du med en liten salat ved siden av Var stamkunde der når jeg bodde i Kristiansand..
jegersåglad Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 pieder ro på fiskebrygga nam nam,lotus som har den beste kina maten eller pearl kina mat i tolbodgata,styr unna herlig land som ikke vil ha barnevogner inn, forferdelig sted med dårlig servive,frøken larsen er kjempe koselig,kjøkkenskapet i lillemarkens.vera pizza.kick malt og big horn.
Musemor med tre søte små Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Husker ikke hva den het, men ved enden av gågaten, nede ved vannet ligger et rødt hus som er resturant og har fantastisk mat
jegersåglad Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 glemte å nevne sjøhuset men styr unna hartmans brygge om ikke dere vil vente leeeenge på maten.
Lovemychild Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Sjøhuset- sjømat, ligger helt nede ved sjøen (Tresse) Amigos-mexikansk. Glipp- på torvet, småretter. Havanna- fin resturant. Mother India- meget god indisk mat. Heat- her har jeg ikke vært, men mange sier den er veldig bra...... Hotell Norge - "familie middag". Bølgen og moi .-ligger på fiskerbrygga.(alle restaurantene på fiskerbrygga er bra, syntes jeg Har vært veldig fornøyd på alle disse, utenom heat- for der har jeg ikke vært ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå