ippemo får augustbaby Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er 6+6 i dag. Hadde masse symptomer, som er borte. Eneste som gjenstår er ømme bryster. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke noenting. For noen år siden hadde jeg en MA. I det svangerskapet, så kort det enn varte med sine 11 uker, så hadde jeg ingen symptomer. Jeg har to barn, og med begge så hadde jeg kvalme etc. Jeg blør ikke, men sitter vel egentlig bare og venter på det. For jeg føler meg ikke gravid og har på følelsen at ikke alt er som det skal. Og i så tilfelle, så er det jo likså greit at det skjer, men ventingen er jo det verste. Er det liv, eller ikke liv? Flere enn meg som føler det sånn? Jeg er sikker på at dette ikke går bra nemlig. For det føles bare ikke riktig.
Trollkatt Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Skjønner at du er bekymret, men jeg har også opplevd at alle symptomene er blitt borte uten at noe har vært galt. Tror jeg heller ville prøvd å få en ultralyd enn å bekymre meg så fælt. Siden du har hatt en MA før, så skjønner jo gynekologer at du vil finne ut av det. Håper du har en gynekolog med ultralyd i nærheten av der du bor. Evt om du får en ul på sykehuset. Håper alt er i orden
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Sånn hadde jeg det begge mine svangerskap også.. Siste svangerskapet blødde jeg også litt, MEN alt gikk bra. Tror det er vanlig at mange mister symptomene, for at de så kommer tilbake litt lenger ut i svangersapet. Ikke ta sorgene på forskud, det går helt sikkert bra! Og særlig da du ikke har blødninger heller. Ta kontakt med lege, det er ikke lenge til de kan se på ultralyd om det lille hjertet slår nå. Masse lykke til:)
ippemo får augustbaby Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Tusen takk for svar. Jeg har bestilt time til privat ul, men det er enda to-tre uker til. Og synes ikke jeg bør løpe til legen nå pga en dårlig følelse, særlig siden jeg ikke blør. Men kanskje jeg bør fremskynde ul? Er det noe vits nå? Aldri hatt så tidlig ul så vet ikke hva om det er så mye å se, mtp bankende hjerte.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde ikke gjort noe om jeg ikke blødde.. Da jeg blødde i siste svangerskap fikk jeg også ul, men jeg måtte vente i 14 dager, det var helt forferdelig! Så jeg kjenner følelsene dine, men ta det med ro, alt er nok helt fint skal du se. Får du blødninger derimot, ring til legen med en gang, så får du sjekket opp forhåpentligvis litt fortere.. De ser ikke så mye på ul så tidlig, men de ser med en gang om hjertet slår ihvertfall.. Prøv å vær positiv, ikke engst deg for mye, for det er veldig mange som mister symptomer så tidlig. Bare gru deg til de slår til for fult, hihi.
ippemo får augustbaby Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 Hehe, det frister ikke å spy konstant i 5 måneder som jeg gjorde med eldste akkurat:P Kanskje jeg rett og slett får et flott svangerskap uten voldsom kvalme og bekkenløsning? Det synes jeg nemlig at jeg fortjener etter to tunge svangerskap, hehe;-) Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå