Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er dere fornøyd med den? Er den lett å ta av og på? Vurderer å kjøpe en til min 8 mnd baby. Han liker ikke at jeg er ute av syne, så tenkte at en slik bæredings kunne hjelpe meg med å få gjort litt husarbeid...
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg lurer også på dette - og om toddlerhawk er like greitt til en på ca 11 kg? Går det bra å få ungen på ryggen alene?
lali Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 jeg lånte en babyhawk da fikk jeg lett dattera mi på 5mnd på ryggen alene. gå inn på www.tettinntil.no der får dere masse hjelp.
frk Nilsen Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har Babyhawk. Og er kjempe forrnøyd :-D Pode trives godt i den også.Vi prøvde ryggen for første gang i dag, litt uvant, men det funket fint. Han er 9.5 kg(6mnd om ei uke) og har goood plass enda. Babyhawk brukes til ca 18mnd, og Toddlerhawk fra 18mnd.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er veldig fornøyd. Kjøpte den for en liten stund siden, så har ikke brukt den så veldig mange ganger, men lillegutt trives utrolig godt i den. Han blir fort lei av å ligge i vogna, men i babyhawken kan han sitte leeenge uten et knyss. Sover godt i den også! Han er 6 mnd idag, og er vel 7,5 kilo tung eller noe, så jeg bærer ham på magen foreløpig.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Takker for svar:-) Da er babyhawken bestilt. Til deg som lurte på om en toddler er like greit til en på 11 kg, så har jeg hørt at den må brettes og noe styr før babyen nærmer seg ca 1,5 år. Det er visst ikke så komfortabelt. Uen at jeg har noe som helst greie på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå