fatouanette Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg behøver litt hjelp her. Kansje noen har vært gjennom noe lignende? Har hatt veldig uregelmessige menstr.Hadde siste mens 26 juni som varte 4 dager. Så til i dag 15 juli har jeg hatt såå ømme og tunge bryster og de har vokst litt ,noe som min samboer har merket og jeg må ha en større cup..Har også fått halsbrann då o då og kvalmen har begynt i dag.Men har tatt 2 tester med noen dagers mellomrom og de viste ingen tegn på en graviditet.Skal jeg vente med å teste når neste mens skal komme altså 24 juni?(Noe som jeg føler ikke kommer) Jeg kjenner meg jo gravid allerede.
monkri mamma til 4 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 ta å vent ltt du og ta en ny test da. kan jo hende d er litt tidlig enda. da j ble gravid med han minste, så tok d nesten 2 mnd før d viste på testen. lykke til.
Venter09<3med ny spire Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 hei.. Har opplevd slikt jeg oxo.. ' er nå i min 7 pp og begynner å bli litt dritt lei. har idag begynt å få litt blødninger som jeg har hatt i de 3 ukene som har vært oxo.. bare litt og litt rosa utflod og lignende... og venter ikke mensen før i neste uke... har av tidligere erfaringer fått veldig lav hcg. på tester. kan hende det er det du har oxo. ta deg en tur til legen. der kan du finne ut av dette ved en blodprøve da får du svar ganske fort.. og den er en sikkert test. lykke til
fatouanette Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 takk for svaret ditt. Nå ble jeg litt mindre stresset.
fatouanette Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 vel jeg venter også mensen neste uke sånn 26 skal den komme.Så krysser jeg fingrene for at den ikke kommer.Så etter det tar jeg en tur til legen.Så lurer jeg på en ting hva betyr 7 pp? Er så mange forkortninger her i bland som jeg ikke forstår hva er.Ellers så ønsker jeg deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå