Glad tobarnsmamma Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er fæl til å spise snop for tida... Er hele tida sugen på noe godt.. Klarer liksom ikke holde meg unna.. Og så har jeg konstant dårlig samvittighet, for det kan da ikke være bra for babyen? Hmmm....
jente Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Vi har alle våre lyster,, jeg har rissjokoladepose i kjøleskpet og dem smaker så godt... Så jeg tar en i ny og ne når jeg har lyst, og tar den dårliga smavittigheten overhånd tar jeg meg et eple.. He he,,,
karianne87 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 det har nok ikke så mye å si hvis det begrenser seg:) for å være ærlig koser jeg meg med sjokolade hver dag, men jeg spiser litt sunt ved siden av og går turer å da får jeg ikke så dårlig samvittighet:) det er lov å kose seg litt nå på slutten med lang ventetid osv:)
jente Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Det har jeg tenkt også.. Jeg får ikke gå turer, fordi jeg har fått "streng" beskjed om at jeg må ta det med ro,,,, Så jeg prøver, men det blir i stedenfor en del bilturer.. Koselig det og...
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 åh ja, det gjør jeg også - blir bare verre og verre. Men så spiser jeg heldigvis mer og mer mat også da, så totalt øker ikke bare godteri-spisingen (heldigvis) - men jeg har tenkt tanken....."kanskje babyen får sukkersyken nå da" - er det bare jeg som tenker slike dumme tanker? Klarer ikke å slutte og spise snop heller ;o/
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Godt det er flere som har det som meg også. Må ha noe snop stort sett hver dag, men så er det samboer som kjøper inn snopet også da. For han er en skikkelig godtemoms, så ikke så lett å holde seg unna da Spiser jo sunn mat og går turer i tillegg, så får bare være slik de 5 ukene som er igjen
babygullz <3 vilde Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Jeg spiser snop nesten hver dag..noe må da vi gravide få lov til å kose oss med? det er jo så mye vi "ikke kan". Nyt det mens du kan synes nå jeg=) jeg spurte legen om d var "farlig" å spise mye snop, så sa han at så lenge jeg hadde et sundt kostholdt ved siden av, og det ikke var påvist noe sukker i urinen eller unormal vektøkning, så skulle jeg bare slappe helt av. Babyen tok den viktigste nringen fremfor snopet, så d var ingen grunn til bekymring, mente han da...
LivK har født Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Hyggelig lege:) Når jeg sukket over at det var tungt å gå i trapper, så legen min på meg og sa noe om at "ja, du har jo lagt på deg rikelig, så..." Da hadde jeg vel gått opp 16-17 kilo, ca 36 uker gravid. Ganske frekt, spør du meg! Og ganske uvitende, hehe... Spiser snop med god samvittighet, jeg!
babygullz <3 vilde Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Legen min er veldig hyggelig ja 16-17 kilo i uke 36 d er jo ikke mye! koko. D va frekt ja...ikke alle som tar den like lett! nei spis snop med god samvittighet, is også=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå