Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Leste en ting på nettet. Tenk på de barna som i diverse land bare blir forlatt. Da tenker jeg spesielt på babyer. Da ligger de jo å gråter og gråter... hvor lenge overlever de det? Dør de av gråtingen, eller dør de av matmangel etter noen dager? Tenk om vi skulle forlatt babyen vår på 5 måneder. Bare stikke av om natta. Babyen våkner om morgenen og vil ha mat, men ingen er der, ingen kommer. Da ligger jo bare babyen og gråter og gråter i timesvis... vil de dø av det? eller er det maten som gjelder? Fysj, noe så jævli, men hva tror dere angående gråting...?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Dør ikke av gråtingen, men av dehydrering noen dager etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Huff, så fælt :-( Måtte bort å se litt på babyen min som sover jeg nå.. gleder meg til han våkner så jeg kan holde rundt han!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Men det er mange babyer som gråter til de kaster opp da, det kan de kanskje dø av?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Ja, jeg er ikke den som la inn det hovedinnlegget der, jeg bare leste det der... og ville inn hit å spørre videre, for tråden ble slettet der... Sa jo ifra om det at jeg hadde lest det en plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå