Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere skriver om nedpress. Jeg er førstegangs og helt grønn på dette området. Hvordan kjennes det ut, og hvor kjenner man det, og kjenner alle det? Og fra hvilken uke kjenner man dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Skrevet

Hei,,

Det gjør rett og slett vondt når jeg får nedpress, og jeg har vel hatt det i noen uker nå..

Er i uke 34 i morgen, men det varierer vel veldig fra person til person..

Skrevet

hmmm...jamen hvor gjør det vondt? magen, ryggen, underlivet?

Skrevet

Det lurer jeg også på...tror ikke jeg har kjent noe sånt, og jeg er 38 uker på veg..

Skrevet

Du veit det når du opplever det... Hos meg er det smerter i området rundt skambeinet. Kjenner som en ising/ubehag i mormunnen og opplever det spesielt ved belastning eller når jeg reiser meg.....og selvfølgelig om natten... En føler vel på en måte at barnet baner seg veg nedover:-)

Skrevet

hm....jeg kjenner det i underlivet. akkurat som om hodet holder på å skru seg nedover mellom beina mine. forstår?? akkurat som om skambeinet står i spenn. Har hatt dt lenge nå.

Gjør av og til vonft når jeg går. men da jeg kjenner det best er når jeg skal snu meg fra den ene siden till den andre siden i senga.

spesielt når jeg så vidt har komt meg rundt på ryggen. det er best å få med seg samlet bein helt rundt. men ikke alltid like lett i praksis:)

Skrevet

hvordan skal jeg forklare det da..spesielt når jeg reiser meg å går kan jeg kjenne det, blir vondt der nede, og jeg krøker meg når jeg går til det går litt over å jeg greier å gå normalt :) Er bare noen få skritt jeg krøker meg for det er skikkelig ubehagelig i underlivet.

jeg er 33+6 nå og hatt det i 2-3 uker. Han har også ligget godt nede i bekkenet de siste ukene, så sikkert derfor..

Skrevet

Hmmm...oki..takk for svar...ble litt klokere, men det var mye forskjellige svar her. Har hatt noen av smertene selv, men jeg har tenkt at det er bekkenet...Alle svangerskap er nå så forskjellig...ikke sikkert alle får det så tydelig:)

Skrevet

jeg har også bekkenløsning med smerter der fremme, men jeg kjenner forskjellen på de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...