Gå til innhold

hva tar dere av vitaminer og sånt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, på www.matoghelse.no er det egen nettbutikk... lurte på å kjøpe sink-tabletter derfra til mannen(og meg?), men usikker på hvilken av de.. fant vel to forskjellige.. noen som kan hjelpe meg?

Ellers så lurer jeg på om jeg skal kutte ut multitablettene når det er 200 med folsyre i de og jeg tar egne 400folsyre fra apoteket også..?

er straks ferdig med omega3-tablettene mine som jeg kjøpte på en helsekost, lurer på hvilke dere anbefaler... det fins jo så mange forskjellige!

Jo og så tar jeg noen antioxidant-tabletter (blåbær/solbær) som kiropraktoren min anbefalte. De heter Medox. Når jeg blir gravid, gjør det noe at jeg tar de? skulle ikke tro det, men er det noen andre her som tar de?

takk for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt!

Skrevet

Jeg prøver å ikke ta for mye her.

Tar møllers dobbel, men det gjør jeg alltid.

Tar jern, men det gjør jeg daglig uansett.

Folsyre er det eneste ekstra jeg tar.

Skrevet

Det er ikke farlig å ta for mye folsyre, da det er et vannløselig vitamin, og evt. overskudd skilles ut gjennom urinen. Så du trenger ikke kutte ut mulitvitaminene.

Tror du får nok sink fra de multivitaminene. Trenger ikke ta noe ekstra.

Anbefaler Udo's chioce i steden for omega-3 kapsler. Det skal være den ulimate oljeblandingen, inneholder både omega-3, -6 og -9. Kjøpes på helsekost eller kan bestilles på nettet.

Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være skadelig å ta ekstra antioksidanter.

Skrevet

Hei hei..

Jeg har tatt gravitamin, han har tatt sink.. Pluss at jeg har drukket rosa grapefrukt juice..

Har gått til akumpunktur og healing...

Vet ikke om vi har lykkes enda.. 6 dager til mens.. KRYSSER fingrene...

Klem fra meg

Skrevet

tar jerntabletter og e- vitamin

Han tar sink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...