vi3blir4 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 kan man ha vondt i bekkenet og puppene viss den lille i magen ikke lever?? er så mye bekymret for at det skal være noe galt, føler meg ikke gravid og magen har ikke vokst noe siden uke 12, er i uke 15 nå. Fikk godt synlig mage i uke 12. hadde bare vondt i bekkenet 3 dager på rad, har ikke kjent noe siden. dette var en uke siden, så jeg vet ikke om det kan være en begynnende bekkenløsning. var på ul i uke 11 og såg at alt var bra, men er så bekymret siden jeg ikke føler meg gravid og magen ikke vokser. noen som kan hjelpe?
birrisj05.02.09 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Det med bekkenet vet jeg ikke.. Men tror ikke du trenger å bekymre deg selv om magen ikke vokser. Husk at du ser jo magen hver dag, og da er det vanskelig å se små forandringer. Jeg er 12+5 og kjenner heller ikke så mye. Og det med magen.. det at magen er stor i begynnelsen er vel mest bare væske og luft, og er begrensa hvor mye luft vi kan få inn. Kan være derfor det "står stille". Ikke bekymre deg unødvendig, er ikke meninga man skal kjenne så mye i uke 15 heller. Man skal jo tenke gode tanker, for den lille blir vel påvirket av mammas humør.. :-)
Deneb Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Enig med birrisj - og dessuten så er det jo slik at sjansen for spontanabort reduseres ytterligere etter du har fått påvist hjerteaktivitet da. Tror du kan ta det helt med ro )
Maya_1 Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er uke 19 og har fortsatt ikke følt noen ting, magen har ikke vokst noe særlig i det hele tatt, men likevel fikk jeg se en lys levende lita jente på UL i går tror det er best å ikke bekymre seg, som oftest er alt bare bra.
melli79 Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 jeg er også i uke 19 å har heller ikke kjent noen ting. føler meg ikke gravid en gang, men har fått litt mage. Tror vi skal være heldig som slipper alle vonter som mange er plaget med under gvaiditeten. Og magen den kommer etterhvert. Jeg var på ul fot en uke siden å da var alt bra med den lille krabaten. lykke til jenter.
sanra90 Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 er i uke 25 godt synlig mage nå da, men jeg voks ikke noe særlig før i uke 18-20 kunne ikke se på meg at jeg var gravid før det. så magen kommer nok etterhvert. Det med bekkenet vet jeg ikke. men blir du for usikker kan du jo ringe jordmor/lege, så kansje du føler deg litt tryggere. alt er nok bra:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå