grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 hver gang jeg hører på flipsyde sin sang happybirthday . tenker på alle di vi har mistet selv og ikke minst alle de barna som blir valgt bort bare for at det ikke passer akkurat nå..
Isalita Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Huff... Jeg har aldri mistet selv, eller tatt abort, men jeg har en venninne som også synes det er trist å høre den sangen. Den sangen var veldig populær da hun ble gravid. Hennes daværende samboer fikk overtalt henne til å ta abort, fordi det ikke passet osv. Hun gjorde det heldigvis slutt med han like etterpå, og bestemte seg for å aldri la seg overtale til noe sånt igjen.
blir gal Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Får bare vondt når dere nevner det nå.Jeg tok abort for to år siden.Han jeg var sammen med,ville ikke ha den ungen.Det var bare en løsning,og det var abort sa han.Snudde ryggen til meg.Og bare sa,det går over.Sleit som helvete et års tid.Gjør forsatt litt vondt enda.Det var jo også en del av meg.Nå skjønner jeg at han har blitt pappa igjen,med ei ny dame.Har sett han med vogna.Og det gjorde forferdelig vondt å se.Og de følelesene er det bare jeg som har.Ho var heldig som slapp å ta livet av sin egen unge.Føles så urettferdig.Og gjør så vondt!! Måtte bare få ut litt her.hjelper litt.
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Mistet en liten spire i 2004, akkurat når denne sangen ble masse spillt på radio, så synes også det er trist å høre på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå