Gå til innhold

Hva er deres planer for dagen, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg kjeder meg! hehe. Samboeren begynte på jobb igjen denne uka, så jeg surrer rundt for meg selv. Lå lenge i dag, og hittil har jeg bare sittet foran pcn. har planer om å ordne med noe klesvask, vaske gulv, ta en tur til butikken, og gå tur med hunden. Med 13 dager til termin, må vel det være et godkjent "dagsverk" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo:) jeg har begynt å male vinduskarmene her i huset jeg. de var gamle og stygge og slitte og brune - grøss og gru! har kjøpt sånn fin maling med svanemerket, vannbasert og luktfri - så jeg satser på at det går greit:) noe må jeg jo fylle dagene med! har vært sykmeldt i 3 uker og neste uke blir samboer hjemme sammen med meg frem til tutta blir født! ellers i dag tenkte jeg å støvsuge litt muligens, har 2 katter i huset så det er mye kattehår her! ellers blir det litt rydding og middagslaging!

Skrevet

Ja, enig det, høres ut som det holder :)

Jeg har 11 dager igjen til termin i dag, og driver å diller (bygger rede) i huset. Har satt på en vaskemaskin, oppvaskmaskin, og i går kjøpte og vasket jeg et lammskinn. I dag tenkte jeg å klippe det til så det passer i baggen til vogna, kanskje j får delt det i to så jeg får et i vuggen også.

Ellers er soverommet min dagsplan, tørke støv, støvsuge, og vaske og lage plass til sengen til nurket....

Mulig jeg handler også, men det får vi se an, og hunden min har gjemt seg UNDER teppet, det regner i dag, så hun nekter å gå tur, så da får vi se hva det blir til når det blir opphold, hihi....

Lykke til, og husk å ikke, jeg gjentar IKKE ha dårlig samv over å sitte foran PC eller se en film midt på dagen osv osv, det er jo det permisjonstiden er til for, å slappe av og forberede seg!!!

(vet det er lett å si da, selv driver vi å pusser opp og jeg får ikke bidratt med NOENTING, og det er ikke lett å sitte å se på mens de andre jobber, føler meg utrolig teit!!!!!)

:D

Skrevet

18 dager til termin forresten!

Skrevet

ja det er ikke lett å finne på noe. når sambo er på jobb går tiden til hus vask og forberedelser. når han kommer hjem drar vi som regel på fisketur:) veldig koselig. fikk forresten en stor torsk i går , joho kjempe gøy:) termin i morgen:)

Skrevet

fikk melding fra ei venninne som lurte på om hun kunne ta seg en tur, så da var det ikke nei i min munn:) Men rakk å vaske gulv og legge sammen den klesvasken før hun kommer, så nå blir det snart en kopp te og gulrotkake som jeg bakte i går:p

Skrevet

Misunner dere som koser dere i permisjonstiden med film og pc på sofa`n : )

Her har lillegutt på 2 år hatt ferie i 2 uker og skal ha ferie i 4 uker til, så blir ikke mye avslapping her. Sniker meg unna i ny og ne for å lese littt på nettet, men kjenner jeg han rett så kommer han snart og etterlyser meg...hehe

I dag skal vi ikke så veldig mye. Har noen naboer som er glad i å feste og hadde fest i natt (de pleier omtrent aldri å ha fest i helgene, men selvsagt midt i uka) så jeg sovnet vel ikke før i 3-tiden, lillegutt var oppe 6.30 i dag, så jeg er kake.

Målet for dagen er å komme oss i butikken, handle litt, lage middag. That`s it for today!!! Tidlig kvelden på meg i dag.

Skrevet

Her skjer det INGENTING! Er på ferie hos svigers, været er ustabilt og de har bare nrk. Hehe. Heldigvis har svigerinna mi parabol, kaffe og skokoladekjeks, så timene går. Dagens gjøremål:

Sto opp kl 11:30, klarte ikke liigge lenger pga full blære

Dusj

Frokost

BIM

Småspising

BIM

Kose med pusen

BIM

Home and Away, reprise fra i går

BIM

Home and Away, dagens episode

BIM

Grilling med venner av mannen og broren

Sove

Alt starter om igjen i morgen...hehe...

Kjenner jeg gleder meg til å komme hjem, der står barnerommet ferdig malt og klart til innredning, og kommoden skriker etter nyvasket babytøy! *glede seg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...