giggsi Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hvor lenge og hvor mye tok dere av? Vurderer å prøve,da ingenting ser ut til å virke.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Har gått på den, gikk ned 4 kilo på 1,5 uker, og de har ikke kommet på igjen. krympet 10 cm rundt navlen. Ga opp fordi det var vanskelig å kombinere med å jobbe turnus - lite mat man kan spise til lunsj osv, og middagene ble litt ensformige. Men veldig grei diett. skal begynne på an igjen til høsten, når jeg skal studere hjemmefra.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Har gått på den i 3 uker, sprakk da jeg reiste til Italia, ble mye pizza og pasta. Gikk ned 4-5 kg på de 3 ukene, og 2 opp igjen nå. Skal begynne på nytt straks, bare sette meg ned og lage meny - og handleliste først. Er litt planlegging med maten...
melkekua™ Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Har kjøpt meg startpakka ) så jeg begynner når den er i hus, men prøver å spise sunt fram til da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Holdt på siden nyttår, og har gått ned 20 kg. Med mange, mange sprekker, that is...
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 48 på 2 1/2 år da Hehe.. men de 20 siste har jeg faktisk gått inn for å gå ned!
solei Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Går på lavkarbo for eg tror slavisk ketolysekur fører til rask vektøkning igjen.Holder meg unna brød,ris pasta og poteter..men spiser pizza i helgene med fibramel.Spiser og litt snop av og til.Spiser IKKJE chips men nøtter. Spiser mye fisk,ost,egg,kylling og alle grønnsaker. Spiser ryvita til frokost. Har gått ned 5 kilo på 4 uker og da har eg spist litt karber på ferie,brød og ris. Det er nesten umulig å gå ut og spise uten å få karber.All tillegg til kjøtt er jo ris,pasta potet og brød. Blir lei av å bare spise salat...dårlig magefyll. Før dette var eg snopefri i 3mnd og spiate mye wok uten å gå ned...ble for mye karber. Nå woker eg uten ris...og vekta går ned!!! Spiser og alt av grønnsaker og frukt...ja det er karber men sunne karber!!! Heller det enn kosttillskudd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå