Dailis Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Min kjære synes det er på tide, hehe. Jeg synes det er litt rart, men det passer vel best for en 4 barnsmor å være over 30. Fått mange hevede øyenbryn av å ha fire barn å være i 20-åra, hihi. Ha en fin dag!
frøydis m/ 4 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hvis du har busdag idag må du få masse gratulasjoner!!! Ha en fin dag! Og det er helt greit å være mellom 30 og 40,- bare ungdommen jo! første gangen jeg skulle svare på spørreundersøkelse etter at jeg var blitt 40 husker jeg at jeg ikke klarte sette kryss i alderen mellom 40 og 50. Da "løy" jeg meg ned til 35-40!! fysjom fysjom :-))))
coscos Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg også slenger meg på og gratulerer! Og, velkommen etter. Ikke så værst å være i 30-årene, de varer veeeldig lenge :-)
Maud Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hipp hurra og gratulerer med dagen! Det er ikke så verst å være i 30-årene synes jeg. Når man har fire barn er det jo på tide å bli "voksen" da ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg rekker akkurat å gratulere deg før det blir i morgen... Hurra for deg... Jeg er enig med mannen din ;-) det passer best å være over tredve når man er firebarnsmor :-) håper du har hatt en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå