karianne87 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 ?????, eller hva kommer dette av? 3 gangen i dette svangerskapet jeg har det nå, legen begynner å bli litt lei også tror jeg, han sa det ikke var noe vits i gi meg medisin engang. :(
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 uvi er ikke smittsomt . det er tarmbakterier som kommer inn i urinrøret og lager en ifeksjon. mange får d fordi di tørker seg feil vei. man skal bestandig tørke bak mot endetarmen å aldri tørke to ganger med samme papir. å har man først fått d en gang er det lettere å få d igjenn da det kreves færre bakterier...
jente Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Nei, uvi er ikke smittsomt, men merkelig at legen ikke ville gi degn medisin,, Det at du ikke har respondert så bra på det du har fått, så kan han vel gi deg et annet merket som ikke er skadelig når du er gravid,, Det er jo ikke bra og gå med urinveisinfekjson vil jeg da tro,,
karianne87 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 takk for svar:) syns dette er merkelig jeg. merker jo ikke noe til det da, men legen sier jeg har det. tørker meg jo riktig vei også så jeg skjønner ikke helt men men. ja har hørt det ikke er bra hvis det går så langt at uvi går opp i nyrene. kanskje jeg bør snakke med en annen lege, jordmor har nemlig aldri sagt at jeg har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå