Piri Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 På tur over fjellet søndag ble jeg prekært tissetrengt. Etter å ha kjørt lengre enn du aner uten såpass som en liten stein å sette seg bak åpenbarte det seg en Mesta-konteiner rundt en sving. Jeg stoma bak den, balanserte o ver noen steiner, røska ned buksa og mer eller mindre segna om på en liten gressflekk bak konteineren. Ærlig talt - de som sier det er godt å pule, har aldri vært ordentlig pissatrengt! Nærmere himmelen kommer man ikke der man sitter og lar nyrene befries fra timer med intenst press, mens sola speiler seg i klart fjellvann og sauene lesker seg med frisk fjellyng. Utrolig romantisk, i grunn....MEN SÅ klikker det for 7044. Jeg aner ikke hvilken trussel jeg utgjorde der jeg satt sammenkrøka med buksa nede, men skummel måtte jeg likevel virket på søya. For plutselig starter hun opp et brekekor uten sidestykke mens hun stormer over lyng og stein beint imot meg. Jeg ble så forfjamsa at jeg spratt opp og tok beina fatt før jeg fikk buksene opp. Jumpa over steinene og snubla. Landa på magen med rompa bar og holdt på å slå meg forderva. Jeg kara meg opp, fikk på meg buksene i en fart og nådde bilen akkurat i det steingale 7044 nådde meg igjen. Hva som kunne ha skjedd hvis den framtidige fårikålen hadde tatt meg igjen når jeg lå nede, overlater jeg til fantasien.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Oj, oj som jeg ler!!!! Ja, de sauene er ikke helt rett navla spør du meg...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Jeg? Snill som et LAM jeg=) haha!
Skrullemor Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Haha, utrolig morsomt. Skulle vært båndtvang på ulldottene og=)
*ale* Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Den hvite rævva di så vel ut som et ulvegap i sola.... Morsinstinktet til 7044 slo inn for fullt.... Humre....
Piri Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2008 Ja, jeg tippe rdet var morsinnstinktet som gikk til hodet på ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå