babygullz <3 vilde Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg nærmer meg MÅL! 86 dager igjen... syns d virker som en evighet.. føltes ikke så langt unna når jeg var lengre unna, men nå når jeg nærmer meg, så føles d så lenge? =p Har hatt d kjempefint her inne på 2 trim, her inne har alle vært så koselige, og flinke til å svare på d man lurer på. Så takk til alle kloke damer her inne:) Ellers litt om mitt sv.skap så langt: Starten, symptomene....: større pupper, som ikke var SÅ kult, fordi jeg har silikon, og syntes dem var fine på størrelsen jeg.. nå har jeg dobbel E-cup. var en del kvalm på kveldstid, og fikk helt noia av pizza, lasagne, og mat gratinert med ost.. Nå går d heldigvis bra å spsie igjen, hjemmelaget pizza har bestandig vært min favorittmat, så synd om jeg aldri skulle like d mer.. mensmurringer hadde jeg... angst for spontanabort hadde jeg også.. halsbrann. og seff; Vektøkningen. Jada..jeg vet jeg kanskje har vært litt overfoka, men jeg synes ikke d er noe galt i d. Det er ikke bare bare å svelge når buksene ikke kommer lenger opp enn til midt på låret, og man føler seg som et vandrenes bacon.. Men, jeg har blitt mer komfortabel med d nå, enn d jeg var i starten..og d er vel egentlig ganske logisk for nå har d stått på såpass lenge at man blir vandt til d! =) jeg gikk opp 4 kilo mellom el og ikm, fra 52 til 56( så vet ikke om di skal telles med i sv.skaps vektøking da:P d var nok kanksje bare godt med mat og godsaker som gjorde susen der) etter ikm og positiv test, har jeg gått opp 12,5 kilo tilsammen... fra 56 til 68,5(jaaikkz)de siste månedene har jeg altså hatt en jevn vektøkning på 2 kilo i mnd. og d er vel ikke så unormalt:) babyen min vokser litt over gjennomsnittet, men er innenfor normalen. Symfysemålet mitt ligger altså på 1 cm over ved hver måling. Dette kan jo forandres. 9 mai (18+3) var vi på våres første ultralyd, og der så vi ei sprellende lita jente! var helt fantaaastisk:D d merkeligste var at hu var så livlig, men jeg kjente ingenting.. først et par dager etter ultralyden kjente jeg de første sparkene, og de var så tydelig at også min kjære samboer kunne kjenne dem. Har kjent spark og liv daglig siden uke 20/21. Vi har kjøpt inn d meste av utstyr til vår førstefødte, og i morgen skal vi på ny ultralyd, og håper vi får sett et bilde av hvem av oss hun ligner mest på =) gleder meg:D Ellers vil jeg si lykke til vvidere dere andre her inne, både nye og dere som skal snart over til 3 tri dere også
:*lillefru*:har født*: Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Så heldig du er som nærmer deg fødsel, har selv ganske lenge igjen! Ønsker deg lykke til ) Nyt den siste tida!
Ønskebaby08*12 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Gratulerer med vel overstått 2 trim, og lykke til med siste innspurt. Ikke lenge igjen nå :-) Vi sees på 3 trim, kommer etter deg om 3 dager. Skal bli så godt :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 tusen takk, og lykke til videre damer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå