Gå til innhold

klar til fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har termin på søndag. tidligere fødsler har vert på term, aldri gått over term. Men husker før at jeg har kjennt hode langt nede å hatt kynnere. Nå kjenner jeg ingen ting til det? andre som ikke har kynnere? Håper ikke å gå over, men føler ikke det er noe på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også termin på søndag, og kan heller ikke kjenne at hodet ligger langt nede. Men da jeg var hos jordmor for en mnd siden sa hun at hode lå langt ned i bekkenet.. Følte sist jeg var gravid at jeg "satt" på hodet til babyen.. Håper ikke at jeg går over tiden for jeg orker ikke mer hormoner og tårer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg er lei jeg og... Var på ssykehuset på kontroll i går, men jordmora som undersøkte meg sa det var ingen tegn på at noe var på gang. En fingersbredde åpning og lang eller hard livmorhals. Så får bare smøre meg med tålmodighet... Jeg har før gått med vonde rier i 3 dager før fødelen setter sjikkelig igang. Så viss det var tegn på noe så ville hun sette akupunktur å røske litt i meg sa hun. Men var ikke vits i enda.Istede satt hun beroligende akupunktur for har sovet dårlig. og i natt sov jeg som en sten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...