Gå til innhold

AAAAA fy faen nå er jeg sint!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillesøsteren min er gravid... hun er sammen med barnefaren og de har et stabilt forhold og bor sammen...

De har hatt sex HVER dag, han er veldig gla i sex.... og hun har ikke brukt prevansjon og det vet han!!! hun har sagt det til han flere ganger at hun ikke bruker noe men han har bare dytta på!

Hun er nå altså gravid og vil helst beholde, hun sa til meg at hun ikke brukte prevansjon bevisst for å bli gravid men hun var heller ikke redd for å bli det...

Men samboern hennes NEKTER! det skal bort! hun har sagt til meg flere ganger at hun vil beholde men at hun ikke gjør det så lenge han ikke vil, men det som er problemet er at hun ikke tørr å si til dusten hva hun egentlig vil for hun er redd for at han blir sur!

man kan vell for faen ikke ha sex ubeskyttet for å så tvinge dama si til å ta det abort! alle vet vell hva sex kan føre til! fy faen jeg blir så sint! har lyst å ringe og kjefte skikkelig på han men jeg kan jo ikke det for jeg har ikke noe med det, det som sliter på meg mest er at jeg vet at søstra mi kommer til å angre seg og slite med dette i ettertid...

aaaaa hva kan jeg gjøre, får bare en kjempe ekkel følelse av dette, det beste er vell at hun går ifra den umodne tullingen og får barnet, men jeg skjønner jo hun og, hun er jo gla i han men allikevell er det mulig å være så blåst som han!!!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han burde være såpass opplyst at han visste hun kunne bli gravid av at de ikke brukte noe.

Ingen skal tvinge henne til abort. Vil hun ikke ta det vekk, så bør hun beholde det til tross for han blir sur.

Skrevet

Hei!

Jeg er i samme situasjon selv... Har nå så og si bestemt meg for å beholde, og ble i samme slengen alenemor. Men jeg skal greie meg jeg...

Jeg har tatt abort før, og angret, og det er tungt! Hvis hun har den minste mistanke om at hun kommer til å angre, så må hun ikke ta abort, for det er noe av det verste du kan angre: Du kan ALDRI rette opp det igjen!!!

Skrevet

IKKE la han tvinge søstera di til dette!! Gjør ALT som står i din makt for å få henne til å skjønne at hun ikke må ta abort hvis hun ikke er 100% sikker på dette.. Ellers kan hun få psykiske problemer for resten av livet!

Jævla dust.. Håper hun går ifra ham... Herregud! kjenner jeg blir sint..

Hvor gamle er de egentlig?

Skrevet

Det høres ut som hun kommer til å elske dette barnet veldig høyt. Menn finnes det flere av, men et abortert barn får en aldri igjen. Det er nok tungt å bli alenemor, men du høres ut som en god søster for henne som vil støtte henne uansett! Men ærlig talt, den mannen høres helt sau ut!

Skrevet

Så han elsker sexen mer enn henne.

Nice.

Skrevet

Uff.. Ikke la den dusten tvinge henne til å ta abort!! Lover du??

Hvor gamle er de??

Skrevet

nei nei nei..

ikke la henne ta abort fordi han vil det, faens drittsekk altså, blir forbanna.

håper søsteren din tar til fornuft å forlater han idioten!

Skrevet

Aborter kjæresten. Bli alenemor. Tøft og til tider slitsomt, men verdt mer enn all verdens rikdom.

Skrevet

Hvis man har sex uten prevensjon så PRØVER MAN å bli gravid. Alle vet at sex fører til en baby,- det er bare et tidsspørsmål om når man blir gravid.

Når det er sagt så må jeg jo si at de begge virker ganske lite bevisste på hva de har begitt seg ut på. Hvis man har et stabilt forhold så burde man kunne snakke om hva som vil skje om/når man blir gravid! Det at hun ikke har lyst til å si hun vil beholde fordi hun er redd han vil bli sur tyder på at søsteren din heller ikke er veldig moden, eller at forholdet er klart for dette. Jeg er enig med hun over her som skrev at de virker vel unge. Hun vil sikkert klare morsrollen, men de hadde begge et ansvar om å avklare dette med barn på forhånd, så jeg synes faktisk at HI burde være litt irritert på søsteren sin også.

Skrevet

Men er ikke søsteren din den som er den som tenker minst her, det er jo henne som må gå igjennom en graviditet eller abort, og hun lot jo være å bruke prevensjon med mening.

Hva trodde hun skulle skje egentlig, at han skulle bråbestemme seg for at han ville bli far.

Synes begge fremstår som uansvarlig og litt uintelligente. Det som jo er synd er det uskyldige fosteret opp i det hele...

Skrevet

Visste ikke søsteren din hvordan man lager baby?

Skrevet

Heier på søstra di jeg!!

Hun vet a) hvordan babyer blir til og B) er klar til å beholde babyen. Man bør jo kunne anta at en mann som har sex ubeskyttet dag ut og dag inn skjønner at det blir baby av sånt, men siden han må være evneveik er det godt å bli kvitt han uansett. Ps de begge bør kanskje jobbe med seg selv i forhold til komunikasjon før de inngår nye parforhold.

Skrevet

HI her.....

nå skal det sies at de er ganske unge, hun er 19 og han er 22 så jeg skjønner godt den biten, bare det at jeg ikke klarer å se det med alder, jeg var selv 18 da jeg fikk min første og det har gått kjempe fint! jeg var mere "riski" enn det hun er, jeg og samboer hadde bare vært sammen i 3 mnd da jeg ble gravid og vi bodde ikke sammen, vet at mange kommer til å reagere at jeg blir så sint så lenge de er unge men lillesøsteren min er veldig ansvarsfull og voksen, er ikke festing og sånn som står på lista men dessverre så syns samboern hennes at det er veldig viktig da...

Skrevet

Da synes jeg su som ung mor selv, burde anmode henne på det sterkeste å begynne på prevensjon.

Hun er da voksen nok til å forstå at hvis ikke hun vil ha barn, så kan hun da ikke ha ubeskyttet sex på daglig basis, det er mye verre enn å feste litt hardt.

Skrevet

Hi her.

Ja det er helt sant som du sier, men jeg får ikke snakket med hun, hun er ikke villig til å prate om det, har bare blitt veldig kall og sier det ordner seg, det kommer flere muligheter.

Blir bare provosert av at mange bruker abort som prevansjon, folk tar så lett på det. Jeg hadde skjønnt det hvis de hadde brukt prevansjon for å unngå å få barn men skjønner ikke at det er så enkelt.. jaja ble smellt på tjukka kjiipt! jeg ringer legen så han fikser en abort til meg enkelt og greit!

Ser det nå som jeg skriver at hun kanskje ikke er så ansvarsfull...

Skrevet

Etter som jeg skjønner, OsloMor, er det en smule sent å preke om prevensjon. HI, syntes faktisk det var ok å bli mor i ung alder. Noe også hennes søster syntes er ok. Men det er denne mannen som over et annet menneskes lik (nemlig sin egen sønn eller datter) ikke vil ha barn. Hvis han er så mot å få barn burde han ha vært pådrivern for prevensjon. Ikke kommet nå med at han ikke vil. Det er nemlig ikke allt i samfunnet som er kvinnens feil. Menn er også skapt med hjerne, i allefall sier ryktene det.

Skrevet

Det er FAAN ikke søstra di sin feil at han typen hun er med er en selvsentrert idiot. Håper VIRKELIG at hun blir kvitt han. Om hun tar abort eller ei.

Skrevet

Nei det er jo ikke det, det vet jeg!!!! men hun må slutte å gjøre alt HAN vil!! vet hvor mye hun kommer til å slite med dette men hun hører ikke på meg for dette har de bestemmt sammen og sånn blir det så jeg skulle bare glemme hele greia fikk jeg bekjed om...Det er bare TULL det er han som har bestemmt dette her ikke hu!

HI

Skrevet

Hi,

Jeg er glad du også ser at søsteren din kanskje ikke er fullt så ansvarsfull som du hadde inntrykk av. Man har ikke sex uten prevensjon, blir gravid og så bare tar abort fordi typen ikke skal bli sur! Da har du ikke forstått hva det egentlig dreier seg om, men jeg må dessverre også si at det tyder på et så stort fravær av innsikt at hun sikkert ikke er klar til å bli en god mor heller.

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Man har et gjensidig ansvar for å bruke prevensjon.

Dersom hun ikke ønsket å bruke prevensjon, burde han tredd på gummien før han kjørte på. Han kan ihvertfall ikke komme å kreve noe abort etterpå når hun ikke ønsker det, og tidligere har gjort det klart at hun ikke bruker noen form for prevensjon.

Når jeg leste hovedinnlegget trodde jeg det var snakk om en fyr på 16 år, men en på 22 som ikke skjønner dette? Når man er 22 kan man være ferdig utdanna og familiefar, og så skjønner han ikke dette med prevensjon engang? Til og med fetteren min på 9 år vet hva en donge er.

Nei, hun må bare stå på sitt og beholde barnet hvis det er det hun ønsker. Her har han faktisk ingenting han skulle ha sagt, han har med viten og vilje hatt sex med henne uten kondom, og sånt blir det barn av.

Lykke til til søsteren din!

Skrevet

All respekt til folk som blir mor i ung alder, men søsteren hennes har jo tenkt å ta abort og da synes hun tydeligvis ikke er ok å bli mor.

Det er jo ganske betenkelig av dem begge selvfølgelig, å ha seg slik uten å beskytte seg.

Men det er jo opplagt at prevensjons-lekse er for sent nå.

Skrevet

Det dummeste her er at hun nå vil ta abort FORDI HAN BLE SUR! Er det mulig?

Skrevet

Jeg håper og ber for at din søster skal ta et valg som er riktig for henne, barnet og barnefaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...