Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er helt oppgitt over hvor mange som skriver innlegg kun for å provosere eller sjokkere. Sikkert like mange av de som ivrig svarer på sine egne innlegg også. Det er jo så gjennomsiktig! Det er jo ganske lett å se på skrivemåten -til og med disse som later som de er dyslektiske...sukk. Bim har virkelig blitt det stedet der mye av "white trashen" henger, for jeg har virkelig ikke sett maken! Det var ikke sånn her før. Kanskje -i stedet for å slette tråder og svar- moderator burde "avsløre" hvem som står bak anonymknappen?!
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 synes ikke det har forandret seg fra sist jeg "bodde" her inne... ca 2 år siden..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Da var det vel ikke noe anonymforum her vel...? Nei, nemlig!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hadde vært utrolig morsomt hvis moderator hadde tatt vekk anonym, og vist nicket som sto bak, i stedet for å slette tråder. Hadde ledd meg skakk. Det hadde nok virket preventivt også!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 bare et lite tips.. du må IKKe være på anonymforumet:) Det er mellom 30-40 andre forum og velge mellom her.
Trulte76 Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Det hadde jo blitt veldig feil ovenfor de som stilte litt personlige seriøse spørsmål og ville være annonym da.. Ja det er mye rart her inne på annonym forumet..trur ikke det ble som det var tenkt. Burde absolutt fått annonymknapp på krangle igjenn..for trur mange av kranglefantene kom hit istedet..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Hihihi, ja ikke sant, Aliena. Det er tydelig at de ikke har tenkt til å straffe noen, annet enn å slette det de kan, men jeg kunne ønske anonymforumet funket sånn som det var ment, jeg. Leste inne på ris og ros at det er noen få som ødelegger for alle og det er skikklelig synd! HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Det var jo ikke snakk om det da, Lille meg osv...men de som moderator sletter innlegg og svar til, de som er skikkelig slemme og vrange....DE kunne moderator vist nicket til ;o) HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet det! synes det er skikkelig trist. Hvor er moderator liksom? og noen av de som opererer med nick her inne har bare tulleprofiler, ingen profiler, og bruker kun dette forumet og tror de er så mye mer bedre fordi de signerer med et "nick". Da jeg begynte med dette forumet, for ett år siden, synes jeg det var skikkelig koseplass.. nå er jeg ikke så overbevist lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå