Gå til innhold

Da er jeg endelig "lovlig" inne på 3 trimester=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÅ....hvordan går tiden her inne da damer? Jeg syns det virker sååå lenge til termin jeg.. selv om jeg er nærmere nå enn noen gang, så virker den så forferdelig mye lenger unna enn d den har gjort tidligere på en måte.. merkelige greier. Kjenner jeg beynner å bli ganske utolmodig.. Noen dager ønsker jeg at terminen ikke skal komme, og vil bare være gravid og kjenne babyen sparke..mens andre dager føler jeg meg som et vandrenes bacon og vil bare ha henne ut og få kroppen tilbake...

Mest vil jeg jo ha henne ut og holde henne i armene mine da, og bli en fullkommen liten familie med henne og min kjære samboer:) gleder oss kjempemasse til d!!!!! Helt utrooolig fantastisk:D

var hos legen i går og symfysemålet mitt er littegranne større enn gjennomsnittet...ligger bestandig på 1 cm over, så er jo innenfor normalen, men alt tydet på at hun tok til seg d av næring som hun skulle, og kanskje også litt mer:P matglad pike med næringsvett =)

i morgen skal vi på ny ultralyd( hadde 1 i uke 19, 3d bildene ble veldig utydelige, hu var jo helt turbo..så denne gang ska jeg ikke drikke saft før timen!)

GLEDER oss kjempemasse, og kanskje vi får sett hvem av oss hun ligner på ??;)

Ellers tar jeg i mot alle slaks tips og råd fra dere andre her inne, alt i fra tips mot halsbrann og BL, vond rygg og tørt hår=p

Lykke til videre alle andre også her inne, siste etappe til termin...wow!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig det har vært omvendt jeg, synes det gikk så seint i starten, men nå begynner det å bli liten tid igjen... Har bare 40 dager igjen jo!;o)

Velkommen forresten..

Skrevet

Gratulerer, velkommen inn på 3. tri. siste etappe nå ja :-)

Dette trimesteret har gått fortest for min del, kanskje det går fortere etterhvert en det kan virke som nå. Det kom veldig plutselig på slutten, og endelig 21 dager igjen her..

Har ikke så mange tips mot ditten og datten, men vet ikke om du har tittet inne på "kjerringråd" linken som ligger til høyre i det orange feltet her? der står det en del nyttig :)

Lykke til med tiden fremover, er ikke så lenge igjen nå :)

Skrevet

...og jeg kan ikke forskjellen på høyre og venstre lenger :P

Linken ligger til venstre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...