Gå til innhold

Dere som har maxi cosi cabrio


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tok dere ut den puta med nakkestøtte ut?. Altså hvor gammel var babyen.

Snuppa er 4 uker og jeg syntes den klemmer så fælt på skuldrene hennes jeg.hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok den ut når han ble for lang.

Greit at de ganske stødige i hodet før man tar den ut , ellers så blir det veldig ustøtt og kansje ubehagelig .

Gutten vår er lang , husker ikke helt når vi tok det ut jeg.Men hadde det lenger en 4 uker.

Du må nesten se an litt selv;)

Skrevet

Min gutt er 7 uker, og jeg regner med at han kan ha den puta i mange uker til.....

Skrevet

Du bør ikke ta ut hele innlegget før barnet kan holde hodet selv. Men du kan ta ut selve puten som sitter inni først, og beholde det som er rundt hodet. Det gjorde vi når Jonas var nesten 3 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...