Ladycaliente Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Når tok dere ut den puta med nakkestøtte ut?. Altså hvor gammel var babyen. Snuppa er 4 uker og jeg syntes den klemmer så fælt på skuldrene hennes jeg.hmm
*Smiley* Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Vi tok den ut når han ble for lang. Greit at de ganske stødige i hodet før man tar den ut , ellers så blir det veldig ustøtt og kansje ubehagelig . Gutten vår er lang , husker ikke helt når vi tok det ut jeg.Men hadde det lenger en 4 uker. Du må nesten se an litt selv;)
Tante Bassa Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Min gutt er 7 uker, og jeg regner med at han kan ha den puta i mange uker til.....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Du bør ikke ta ut hele innlegget før barnet kan holde hodet selv. Men du kan ta ut selve puten som sitter inni først, og beholde det som er rundt hodet. Det gjorde vi når Jonas var nesten 3 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå