Gå til innhold

Skulle vi ha gitt gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et nabopar giftet seg sist helg. Vi har egentilg ikke noe med de å gjøre, men dette er et lite sted og vi prater så klart med de når vi møtes.

Bruden er søster til kjæresten til søsteren til samboeren min. Så han har vi jo mye med å gjøre. Sambos søster var også forlover til bruden.

Ble veldig innviklet dette men håper dere forstår.

Kom til å tenke på i ettertid, at kanskje vi ha skulla gitt dem en liten gave... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja vanskelig og si.Hva med en bukket med blomster bare for og hvis at dere husker på de på en måte??Har et nabo par er nå som gifter seg,har ingenting med de og gjøre men bor så si veldig nærem og jeg tenket bare og gi blomster til de.

Skrevet

Vet ikke ka dere er vandt med, men fra stedet jeg kommer fra så pleie vi å gi til de vi har snakket mye(hatt i en eller annen sammenheng noe med å gjøre), gått på skole med eller bodd i samme gate som... Jeg gifter meg i august, og en gang jeg var hjemme for noen uker siden spurte en nabodame meg om hva vi ønsket oss, og hva som var datoen... Ho e mor til en jeg har gått i klassen med i 9 år da, og nærmeste nabo til mamma og pappa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...