Umulia med Amalia Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 lilleumulia.blogspot.com Legg gjerne igjen etter spor etter dere også;-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Så mye fint du har laget... Du er flink.... Ta gjerne en titt på min blogg;) :http://ireneshobbyblogg.blogspot.com/
Mamma til tre røvere Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Utrolig mye fint. Hvor finner du mønster til alt du lager?
Umulia med Amalia Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 :-) Tusen takk. Jeg bruker Elsebeth Gynters bok endel: "barnetøy du selv kan sy". Den er ikke i salg lenger, men endel bibliotek har den. Ellers bruker jeg ottobre magasinene, i tillegg til å lage noe selv.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Mye fint der Og kjempeartig med klær som ikke alle andre har Ble rent nostalgisk av det Smurfe-stoffet Hvor har du fått tak i det da? Og til slutt et generelt spørsmål: Blir det ikke ganske dyrt med hjemmesydde klær? Har inntrykk av at stoff og tilbehør er så kostbart for tiden...
Umulia med Amalia Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2008 Tusen takk:-) Smurfestoffet er noe moren min har hatt liggende. Vi hadde puter idet da jeg var liten, tror hun kjøpte det på 70-tallet engang. Det kan bli litt dyrt, særlig når man er litt "stoffavhengig"....;-) . Uansett om man bare kjøper til planlagte prosjekter ol tror jeg det skal mye til at det lønner seg å sy istedenfor å kjøpe klær. Men det er mye fine og rimlige stoffer på Stoff og Stil for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå