Gå til innhold

Noen med Stelton kaffekanne her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en i dag,men den har tydelevis en iq-test som jeg ikke består :-) Den kom med to løse deler. Den ene er en skrutopp,så det skjønner jeg.Men hva i alle dager skal den andre delen brukes til?Holder kannen bra på varmen?Kul er den iallefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Stelton kanne, men jeg kan bare huske at vi fikk med èn topp. Den er litt løs, men vipper når du skal helle med den.

De holder godt på varmen:)

Skrevet

Jeg lurer på om den løse delen skal ligge nedi kanna, under skrutoppen. Er det mulig?

Har ikke slik kanne selv, men var i et selskap en gang hvor de hadde og de diskuterte friskt denne kannen pga alle delene

Skrevet

Vi har stelton kanne vi og.

Jeg fikk og med to topper, men bruker bare den til å vippe ikke skrutoppen. du bare putter den toppen nedikanna og heller når du skal ha kaffe. trenger ikke skru eller holde noe inne slik som på andre kanner. De holder veldig bra på varmen.

Skrevet

Hei!

Jeg er superklønete, men har en slik kanne, og har hele tiden tenkt at den ekstratoppen kunne være til å bruke når man skal ta med seg kaffe?

Helt på jordet:-)?

Cecilie

Skrevet

Den ene, som er løs, er den man bruker til vanlig. Den bare står løst nedi, og regulerer hvor mye væske som kommer ut når man heller.

Den andre er til å skru igjen, og er mer hvis man skal frakte den med seg, så man slipper å ha kaffe utover hele bilen eller fanget eller noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...