Feit og freidig <3 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har gjort dette selv engang.Vel,bare nesten da- var høygravid og skulle sette en sånn en. Jeg kjente heldigvis at det var noe galt og stoppet midt i prosessen... Kan skjønne at det er vondt for deg som gjorde det- du får prøve å drikk masse slik at urinen din ikke er så sterk om du skjønner... Kan hende det hjelper. Jeg gikk selv til JM for kontroll under sv skapet- Nevnte det for henne og hun sa at hun hadde vært borte i det samme selv når hun gikk gravid!!! Kanskje man ikke skal dømme alle innlegg som tulleinnlegg og heller drite i å svare..... Begynner å bli ordentlig dårlig folkeskikk her inne nå- hva skjedde med empatien,liksom?- sorry, måtte bare få det ut....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 aaaaahhhh, tusen takk for svar. Herregud, trodde jeg var unormal her. Urinrøret ligger jo faktisk oppi der (ved inngangen) og det var litt vondt, men tenkte at det var litt tørt og pillen er faktisk stor. Tok i litt, men brukte ikke makt. Syntes det var veldig rart at det skulle være så vanskelig, er jo vant til å putte i en ob. Men sa jm noe til deg om hvorfor urinrøret blir så hovent og oppe når man er gravid ? Tegn på at noe snart er på gang eller noe ? jeg kjente jo litt etter at jeg skjønte hvor den hadde tatt veien og det var faktisk mulig å få en lillefinger oppi der. Som sagt, har jeg aldri opplevd det. Har ikke hatt for noen vane å pelle oppi der når jeg har vært gravid, men vet jo hvordan det kjennes oppi der når jeg ikke er gravid. Nå er det ikke så vondt når jeg tisser lenger heller, så jeg drikker masse vann og håper jeg slipper en UVI. Tusen takk for svaret ditt : )
Den drygaste Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Ja det er godt mulig det vil jeg tro. man får jo en svær slange oppi der så hvorfor ikke en cannestenpille! Den smelter bort, men fortsetter smertene så ville jeg ringt legen! Til de andre anonyme her inne vil jeg bare si at det er helt bak mål å holde på sånn! når en legger ut et innlegg og ber om råd så hetser man den personen?!jaja voksen skal dere være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå