Prinsessemor Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er det noen her inne som har blitt gravid med akupunktur? Jeg er litt usikker om jeg tror helt på det, men jeg gjør det jo også! Har ei vennine som har satt akupunktur på meg for å hjelpe meg å bli gravid og jeg hadde sinnsyke el smerter søndag og mandag, kan det være pga av akupunkturen tro? Blir spennende å se rundt 29 juli, er ikke så optimest men ;-) Klem
Cille Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg brukte 2 år og en del hormonpiller og div sprøyter på å bli gravid med mitt første barn. Da siste "kur" skulle gjennomføres hadde jeg gått til akupunktør i 2 mnd. Det ble full klaff! Nå er jeg gravid igjen med nr 2, etter kun å ha vært til akupunktør i 3 mnd. Jeg skal ikke si at det hjelper "alle", men jeg mener det hjalp meg. Det er riktig at du får sterke el-smerter av akupunktur, og det er jo flott slik at du vet når du kan prøve lykken;) Akupunktøren anbefalte også å ikke spise for mye av bananer, peanøtter og melkeprodukter da dette ikke gir et optimalt miljø for å bli gravid. Og ikke bruk smertestillende ved menssmerter e.l, da noen av de har et stoff i seg som kan hindre graviditet. Så det i et tv program noen mnd før jeg ble gravid første gang, og kuttet ut det også. Akupunktur kan også bedre sædkvaliteten til mannen, verdt et forsøk hvis det skulle ta tid. Ønsker deg lykke til!
elefantmamma Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Ja, prøvde i 6-7 mnd først uten at det skjedde noe, så ble det klaff etter 5 behandlinger. Fikk også en behandling for at egget skulle feste seg etter at testen var positiv. Lykke til!
Prinsessemor Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2008 Tusen takk jenter :-) Det hjalp litt på humøret :-) Jeg synes det romsterer eller skjer noe der nede, men det kan jo være innbildning. Jeg har bestandig kjent når jeg har eggl. + at nå har jeg prøvd el tester de siste mnd og de slår ut så da har vi jo hoppet i køya, men jeg begynner jo å bli "gammel" også da ;-( Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå