Gå til innhold

hvilken barnestol (1åring)


Anbefalte innlegg

Skrevet

er tripptrappstolen bra? hadde den selv. vokser jo med ungen. får den på barnashus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fisher price sin stol til begge ungene. Kanon fornøyd med de..

 

 

Skrevet

Vi kjøpte tripptrapp da snuppa var rundt 7mnd og bruker den såvidt enda (nå er hun 3 og vil være stor jente og sitte på stor stol - til vår frustrasjon; hun er fortsatt litt for lav for det syns vi). Vi er veldig fornøyd med den, selv om Kiddo er lettere å regulere sitte- og fotbrettet på (håndtak i stedet for å løsne skruene som du må på tripp-trappen). Valgte tripptrapp fordi jeg syns den er penere *fnis*

Skrevet

Har Stokke Sitti stolen, som er en sprekere variant av Tripp Trapp`en men fra samme produsent. Den har enklere regluering på høyde på ben og sittedel, og bøylen er mye mer funksjonibel enn på forgjengeren.

 

Er kjempefornøyd med stolen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...