Gjest Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er så spent.. Det viktigste er jo selvfølgelig om alt er bra med den lille. også er jeg spent på om terminen blir forskjøvet.. og er veldig spent på om det er en gutt eller jente.. må jo innrømme at jeg håper veldig på en jente.. har en gutt fra før.. *spent*
PAVEEL Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 er alltid spennende med ul, jeg var den i juni nå, nesten en større opplevelse for hver gang man er der. er min 3. dette.. jeg og ønsker meg jente siden jeg har to gutter fra før, men blir like glad for gutt og da:-) men klarte ikke heeeelt å se på den ulen.. klarte ikke se noe tut heller, men ville ikke garantere heller. skal på 3d ul om en mnd tid tenker jeg, får satse på at de ser det da. lykke til på ul, kooooooos deg:-)
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 ja, jeg blir like glad for gutt jeg også.. Men er jo stas å gå å handle litt rosa og rødt.. hehe.. skal ut å handle litt etterpå Spennende med 3d da! Skal det vi også etterhvert;) Takk, skal kose meg! Kommer nok med oppdatering etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå