Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Pøsregn, vind og 15 grader ute. Kaldt å gå til bhg i morges med den vinden! Skikkelig surt. Hadde jeg ikke vært så kvalm skulle jeg kokt meg en kopp te og laget høstkos inne ;o)
atsjo Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Ble plutselig sånn vind her jeg bor også:/ men kos å sitte inne da!
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Her ser vi på film, leker inne og skal lage kakao.....deilig sommervær! He he.
Skrullemor Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Er ikke helt i høstmodus ennå, synns det skal være sol og varmt om sommeren. Får håpe den kommer tilbake snart........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå