2SmåTroll Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Og fortsatt lekker det melk!!! hvor lenge skal dette vare da? må jo gå med innlegg hele tiden.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Det kan gå lang tid. Hos noen forsvinner ikke melka helt før det har gått nærmere 1 år! Men etter uker og noen mnd skal produksjonen ha gått betraktelig ned,vis ikke kan du få en pillekur fra legen din som stopper melka helt.
Zitro Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Det kan vare leeeeeenge... jeg må ha tabletter for å stoppe det jeg ellers produserer jeg melk uansett om jeg har baby eller ikke. (hormonfeil) men med guttungen så varte babymelka i ca 1 mnd etter ammeslutt.
2SmåTroll Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 morsomt på stranda i bikini/badedrakt da. med melke flekker foran
OsloMor Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Det er noe dritt! Jeg sluttet å amme for 3 uker siden, ungen var 22 mnd og enda har jeg melk:-(.
Nit@™ Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Etter 1 uke har du egentlig bare nettopp startet å redusere. Så du må nok være litt mer tolmodig:o) Enkelte medisiner (slik som kvalmestillende) kan til og med øke, så vær litt obs om du bruker noen typer medisiner. Det er ca 1 1/2 år siden jeg sluttet og amme, og hører jeg babyer gråte får jeg til og med sprengfølelse, men lekker jo ikke lenger da så klart. Men kan fremeles klare å få ut melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå