Gå til innhold

Hvorfor i helspretta ringer telefoneselgere ETT ring og legger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal... Bare i går var det tre ganger, og nå begynner de igjen... Hvorfor gjør de dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de har deg på calling.

De setter opp 10 nr på en gang som de ringer og terroriserer den første som svarer.

Dette kan de gjøre helt til du også svarer.

Å,nei jeg er ikke terrorist;=)

Skrevet

Dette skjønte jeg ikke.. De ringer ti nr på en gang? Og hvis jeg tar den først så???

Skrevet

Det har de gjort til meg og! Jeg søkte opp nr, fikk firmanavn og fant dem på nett, og i går sendte jeg en sinna mail til dem!

Skrevet

Samme har skjedd meg.. fant ut hvor de ringte fra og sendte klagemail.. Var forresten Netcom som terroriserte meg....

Skrevet

Akkurat det gjorde jeg også for en halvtime siden. Fikk du noen svar på den? Dette var province, nr 81551858.

Skrevet

Har ikke fått svar, det nr jeg har blitt terrorisert av og sendt klagemail på er 61266500. Jeg har fått noen tlf fra det 815nr og.... Det som irriterer meg mest er at jeg er RESERVERT mot telefonsalg, men det ser ut til at de firmane gir pokker i om folk er det eller ikke. Neste gang vanker det anmeldelse!

Skrevet

61266500 dette nummeret husker jeg og !!! De ringte meg i perioder en eller to ganger og la på i flere måneder, før jeg endelig fikk tatt den og det var en fyr som ville selge meg Det Nye... er det mulig?

Han lovte å ta nummeret mitt vekk fra listen og de har ikke ringt siden...men nå er det altså et nytt nummer.

Hvor kan jeg reservere meg?

Skrevet

Du kan reservere deg på brønnøysundregistret www.brreg.no.

Skrevet

Her har vi begge reservert oss, men lell ringer de :-/ men det har blitt sjeldnere, siden mannen har vært sint når han har svart. Mannen spør etter navn på sjef, osv osv....for dette skal politianmeldes.

frk Nilsen: har du samboer? Hvis ja, bør han også reservere seg også hvis han ikke allerede har gjort det. For de kan fortsette å ringe hvis ikke alle i hustanden har reservert seg.

Skrevet

Har samboer ja, de ringer ikke på hustelefonen. Kun på min mobil. Sambo har mobil gjennom jobben, tipper det nr er registrert. Det er nok bare meg de liker å terrorisere i denne hustanden ja

Skrevet

Det var ikke verre enn det nei.. har reservert meg nå jeg og.

Håper det hjelper.

Skrevet

De ringer opp flere av gangen ja og snakker med første som tar tlf. De andre blir bare lagt på og ringt opp igjen. Skikkelig festlig

http://www.telefonterror.no/

Her er nr til plagsomme folk

Skrevet

Det er ein server som ringer opp folk, så kjem det ann på om det er ein selger som er ledig når du svarer el ikkje. Det blir ringt kontinuerlig fra den serveren, er ikkje ti og ti i slengen, men heile tida. Dei kan stryre kor stort trykk dei skal ha på serveren, dvs kor mange dei skal ringe opp i timen, det kjen alt ann på kapasiteten av selgere den dagen.

Har vert telefornselger sjav og jobba masse med det å stryre trykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...