Lille-Trille Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Er i uke 35 og har så ofte og mange tildels vonde kynnere. Prøver å puste meg igjennom,men ikke bestandig like enkelt... Legen min sa det var normalt,men ikke vet jeg. Har to barn fra før som begge ble født før tiden,lurer nå på om de¨tte er et lite varsel om at det kan skje igjen....?? Noen med erfaring?? Eller gode råd:)
jente Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hei,, Jeg er 34 uker på vei i morgen, og jeg har også hatt-har en del vonde kynnere som jeg puster meg gjennom.. I går hadde jeg ikke så mange,,,men det kommer og går.. Ser at du også venter nr 3, og hvor mye fortidlig kom dine.,. Min første kom 9 dager før termin og min andre kom 12 dager før termin, så jeg "forventer" også at hun også kommer litt før tiden,,, Jeg har også fått høre at dette er helt normalt,, så vi får puste oss gjennom det:)
Lille-Trille Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Begge kom ni dager før termin,så håper og tror at det samme skjer nå. Kanskje jeg skal gå å pakke baggen min:) Så er det gjort liksom....
Hikken Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er riktignok førstegangs, men har hatt masse vonde kynnere de siste ukene som jeg må puste meg gjennom. Hengt over kjøkkenbenken et par ganger g bare pesa :-P Jeg er to dager over i dag :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå