Gjest elissa2 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 jeg ble satt 17 dager tilbake på ultralyd......jordmor sa da at jeg ble gravid 9 eller 10 mars.....MEN det som er litt fortvilt er jo at jeg testa 3 positive tester 4 MARS.....hvordan er det mulig da?? siste mens 6 februar....menstermin 14 nov...... ul termin 1 desember..... hva villa dere gådd etter?????????????? det er jo litt rart å teste positiv test før jeg anngivelig blei gravid 6 dager etter....
Trollkatt Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hm. Da må du jo nesten bare forholde deg til menstermin. Hva sier jordmoren om at du testet positivt før du angivelig ble gravid? De kan jo ikke sette ul-termin på deg som sier at du ble gravid etter at du faktisk testet positivt... Er vel bare en baby som er litt mindre enn gjennomsnittet, da.
Gjest elissa2 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 nei hun sto på sitt hun.....den ordinære ul min var jeg da i uke 19+2....men morkaka mi lå forann så jordmor greide ikke få noen ordentlige mål av babyen, så jeg fikk ny ul time 2 uke etter. da var jo jeg 21+2, og da hadde morkaka flytta seg, så hun fikk tatt mål. da satte hun meg 17 dager tilbake....men i uke 21+2 så vokser vel fosterene ulikt,så kan hende det er som du sier, en liten baby.... jeg nekta for at dette var mulig ettersom jeg testa positiv test 6 dager før jeg angivelig ble gravid......da sa hun at kanskje egget mitt hadde gått i dvale???????hæ?????? i 17 dager???
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Trodde en ble kalt tilbake til senere UL jeg når det var over 14 dager mellom ULtermin og menstermin.Jeg har selv en mnd mellom - men pga at jeg har lange sykluser på 6 uker og mente det stemte selv så ble det ikke gjort på meg.Men jordmora sa at de pleide å gjøre det ellers.
FruBoger fødeklar Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Ikke noe å stresse over detta da, den kommer når den kommer uansett:) Og så lenge alt er bra, så er det da ihvertfall ikke noe å stresse over:P Ta å følg den "uka" du mener du ligger etter... Null stress idag:)
Popelko Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 da bør du få flere vekstkontroller..det får jeg, for ble satt tilbake 17 dager jeg også..så skal ha ny i uke 28 og uke 32, det gjorde de med alle sa hun..er jo litt skummelt hvis barnet egentlig er eldre enn de tror, og kanskje blir liggendes for lenge i magen...
Gjest elissa2 Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 jeg fikk ingen beskjed om vekstkontroller.....jm sa at vi fikk bare se når babyen kom.......det jeg tenker på er om jeg går over tiden,så kan det jo bli veldig lenge for den lille der inne...for 2 uker over ul termin,er faktisk i mitt tilfelle 5 uker over mens termin......har 2 barn fra før, som har kommet etter termin.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå