Topprisen Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg begynner å bli litt frustrert da jeg har hatt "mageknip" liknende følelser i noen dager.. I natt før jeg sovnet var det skikkelig vondt, føltes ut som om jeg ikke hadde vært på do på en uke.. Det gikk bort med en gang jeg reiste meg opp, men i et liknende tilfelle gikk de bort når jeg la meg ned.. Blir en smule forvirret.. Men den lille sparker og beverger seg som en helt, så fosterbevegelsen er helt normal Jeg er bare 27+5, tror jeg, det er vist litt uenigeheter mellom jordmor og det som er blitt sagt på UL.. Uansett så håper jeg at noen kan svare meg
Trollkatt Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Det kan være kynnere, ja, men det skal helst ikke være ubehagelig når det er såpass lenge til termin. Hvis de kommer tett, eller fortsetter å være vonde, bør du ta kontakt med jordmor, så du får sjekket om det er kynnere eller om det kan være svake rier. Jeg hadde veldig masse maserier under forrige svangerskap, og det gjorde at jeg var fullstendig utslitt under fødselen. Ikke å anbefale, siden livmoren ga opp og jeg måtte presse ut ungen uten hjelp fra kroppen... Så som sagt - gir det seg ikke, så synes jeg du skal få tak i jordmoren din. Bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå