Elisa79 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hei! Har en datter på 2,5 år, og ønsker oss en liten til! Jeg har regelmessige sykluser, 33 - 34 dager, det har jeg hatt i flere år. I tillegg har jeg aldri hatt problemer med å finne eggløsningstidspunkt pga eggløsningsslim som har vært veldig tydelig. MEN.... nå som vi for alvor er i gang med prøving på nr. 2 dukker selvfølgelig ikke eggløsningsslimet opp, hverken denne pp eller forrige. ÆSj... blir sprø av dette ...kan man stimulere frem dette slimet på noen måte, tro ??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hei! Så spennende at dere har begynt prøvingen på nr 2, håper du blir raskt gravid! Er jo typisk at EL-slimet forsvinner når man skal begynne å prøve. Du kan prøve å drikke grapefruktjuice i en ukes tid før EL, det skal hjelpe på EL-slimet. Det er ihvertfall verdt et forsøk:) Masse lykke til!
Elisa79 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Tusen takk for svar verdt et forsøk ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå