Gå til innhold

Flere som er i uke 30 eller over som jobber 100%?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig en veldig tung jobb men jeg er såpass frisk og rask så jeg jobber mer enn 100% for tiden, det får tiden til å gå fortere og det blir seff mer penger:) flere som jobber fult?

Hører bare på min jobb at de blir såpass overraska når jeg jobber så mye og det er såpass kort til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber også fullt enda. Er 32+2 i dag. Og jeg er helt enig med deg - Tida flyr når man jobber. Nå har jeg bare denne og neste uke igjen å jobbe, så skal jeg ha 3 ukers ferie før permisjon begynner. Det skal bli deilig. Kjenner at det begynner å bli tyngre..... Men jeg er super glad for at jeg har kunnet jobbe hele veien. Mer penger og tiden går fortere. ;o)

Veldig mange som er imponert over at jeg også jobber enda.... Men vi får bare ta det til oss og være stolte av oss selv som holder ut. Det er jo mange som blir sykemeldte lenge før.

Skrevet

Ikke sant:) jeg trives såpass godt med å jobbe så jeg hadde nok blitt skikkelig deppa hvis jeg måtte gå hjemme halve svangerskapet før lille tulla kommer:)

Kjenner at ting også blir tyngre,men samtidig så setter jeg større pris på å komme hjem og ha fri da:):) helt knall:)

Skrevet

Ja, jeg trives også på jobb. Tror jeg hadde kjeda meg om jeg skulle gått hjemme i mange måneder før babyen kom. Deilig å være på jobb og ha kontakt med kolleger og kunder. Så jeg er glad for at formen har holdt seg så bra. Men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til ferie og permisjon. Fredag 25.juli er siste arbeidsdag. Så her er det full nedtelling nå! ;o) Hehe......

Skrevet

Hehe hørtes knall ut:)

Skal jobbe frem til termin jeg da:)

Så jeg håper frem til da at jeg er frisk og rask nok:)

Kos deg videre med jobbing og nedtelling. foresten, vet du hva du får?:)

Skrevet

Jeg er jo bare en 2. trimesterjente, men skal/må man ikke slutte å jobbe ca 3 uker før termin? Er det valgfritt eller medfører det risiko for barnet om man jobber fram til termindato(såfremt man ikke har født da...)

Skrevet

Nope... Vet ikke hva jeg får. Vi er litt gammeldagse der.. hihi Synes det er spennende å vente til fødselen. Så jeg er super spent nå!!!! hehe.

Lykke til med jobbinga....

Og ja, det stemmer at man må gå ut i permisjon 3 uker før termin. Om man velger å jobbe helt fram, så mister man disse 3 ukene. Men de færreste arbeidsgivere ønsker at man jobber lengre enn dette uansett. Trenger de siste 3 ukene å hente krefter på tror jeg. ;o)

Skrevet

Jo stemmer det men jeg regnet med det, derfor jeg skrev at jeg jobber frem til termin, tenkte egentlig at alle visste det jeg da:) hehe

Skrevet

Jeg jobbet hele veien til permisjonen startet 100% stilling pluss vakter, så det ble vel 120% eller noe slikt til sammen. Er man frisk så er det jo ingen grunn til ikke å jobbe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...