lillebell&lillemor Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Hei, I natt våknet jeg av at min datter på 2 år skrek litt. Etter å ha roet henne ned merket jeg plutselig at jeg ble kjempe uvel, kvalm og svimmel. Begynte å svette og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Følte at jeg nesten skulle besvime. Måtte reise meg opp og da hjalp det faktisk litt. I tillegg har jeg litt menssmerter og litt urolig i magen. Prøvde å ligge på siden og på ryggen, men begge deler føltes likt. Gikk over etter en liten stund og jeg sovnet. Er fortsatt litt uvel i dag og har menssmerter. Er i uke 33 nå. Noen andre som har opplevd noe lignende eller vet hva dette kan komme av?
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har det sån av og til...i går på jobben blandt annet. Da må jeg drikke vann og putte i meg noe som virker kjapt på blodsukkeret. Jeg tror det kommer av for lavt jernnivå og lavt blodtrykk hos meg. Kjenner meg ikke bra, men blir bedre en stund etter at jeg har fått i meg litt. Vet ikke om det er det samme du har, men det er iallefall skikkelig ubehagelig!
jente Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Hei,, Jeg hadde det slikt natt til søndag,, Det var stikkende smereter ned mot skrittet og jeg hadde en del kynnere,,, Jeg svetter så mye om dagen såvel som natten, er blitt nødt til å legge et dynetrekk over putene og madrassen min, for om natten er jeg gjennom våt.. Helt sprøtt, hvordan jeg svetter... Jeg er nå 33 + 6 dager på vei,, Det kan jo hende det er livmoren som skal modenes.. Jeg tok kontakt med UL på søndagen, og dem ba meg komme, men jeg har slitt - slitter med høytblodtrykk også.. I går når jeg satt i bilen, ble jeg svimmel og uvel.,, Men, når jeg hadde fått opp blodsukkeret mitt, var jeg bedre... Så heretter skal jeg hele tiden ha med meg drikke og en liten matbit, bør ikke være mer enn en bolle,, Håper du føler deg bedre i dag...
lillebell&lillemor Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Takk for alle svar. Er nok litt av det samme som dere har det. Men jeg har hatt litt lavt blodtrykk (kan jo være det), men blodprosenten har vært bra hele tiden. Så vi får se hvordan det går. Føler meg ihvertfall litt bedre nå etter å ha spist litt frokost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå