Mersa og gutta <3 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Må utvide mitt reportoar litt...Søker inne på kylling.no, men finner liksom ikke noe jeg synes er "midt i blinken"....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Min faste traver er å steke kyllingfiletene (ente strimle dem opp først eller bruke hele fileten - liker best strimler). Koke skruepasta. skjære opp cherrytomater, litt løk (om ønskelig) og lage dressing av olje, eddik, litt sukker, mye hvitløk og frisk basilikum. Legge pasta og kylling på en tallerk, strø over med tomatene, løken og dressingen og enten rive parmesan over eller ha fetaost på (foretrekker som regel det siste). Kjempegodt og enkelt - tar den tida det tar å koke pasta.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Sitronkylling er veldig godt: Kyllingfilet i en ildfastform , press 2-3 sitroner over .Du ser hvor mye kylling du har om du trenger mer sitron, det skal være en liten " dam " med sitron i formen. Strø oregano over og stek i ovnen. Lag potetstappe og en god tomatsalat med løk og litt olje over. Veldig enkelt og veldig godt :=) Pleier også å kjøpe sånn tandori kylling krydder som man blander med rømme eller kesam, har det over kylling biter og steker i ovnen. Kjøper de på meny har ikke sett dem andre steder.
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Hørtes godt ut! Og lett :-) *noteres*
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Har og laget noen sitronkyllingting, men ikke på den måten *noteres* :-) Tandorikylling er en favoritt her i huset, godt og utrolig enkelt!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Kom på at jeg pleier å panere kyllingfilet også. Banker dem flat og dypper dem i egg og griljermel med litt salt/pepper og masse persille. Da kan du jo velge om du vil bare dyppe kyllingen i forskjellige sauser eller har det tilbehøret du liker. Pluss dette er en grei måte å lage kyllingburger på, panerer kyllingen, smører hamburgerbrød meg avocado. Tar på det du liker på hamburgeren. Ble litt rotete skrevet :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå