Gå til innhold

Skal teste i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruver meg litt for å si det sånn. Vi har ikke vært sammen mer enn 3.5 mnd. Har så ømme bryster å har hatt uvi som kommer å går de siste dagene samt at jeg er ekstremt trett(men kan komme av at jeg jobber mye overtid for tiden også). Går på minipiller og har jo ikke hatt skikkelig mens på 6 mnd. Har aldri fått ømme bryster av minipillene før heller. Gruver meg :( Er jeg gravid så beholder vi barnet, det er vi blitt enige om, å vi ønsker oss barn sammen med tiden men.... Måtte bare skrive av meg litt. Å hvorfor her inne på forumet...fordi jeg nesten håper at noen skriver at jeg kan ha det slik uten å være gravid også :P Det er jo så mange gravide her. Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den viste: ikke gravdi. Så da er jeg vel ikke gravid da. Litt blandet følelser egentlig. Har jo veldig veldig lyst på en til ettersom det er 6 år siden forje gang jeg fikk ett barn.

Skrevet

Ikke gi opp! Ta en test om en uke igjen. Det kan være for tidlig til at det vises på testen.

Skrevet

Har tenkt litt på det. Hvertfall om det fortsetter med ømme bryster o.l.

Men det skal kanskje godt gjøres å være gravid når man har pcos å går på minipillen :P Han forøvrig vil ha barn nå å gleder seg masse til den dagen han blir far :) Så kanskje vi bare skal skippe pillen å se hva som skjer... Mitt første barn satt som ett skudd å etter fødselen ville jeg og xn ha ett barn til men det tok oss to år og en pergokur, men mistet jo ganske tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...