edvina har fått en gutt Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Noen tips? Må jo kanskje være lett, ellers blir det fort dyrt. Det er ikke en nær venn.
yasmina Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Hva med en fin duk, kanskje noe typisk norsk som en juleloeper eller noe i den duren. Et fint bilde, kokebok med norske oppskrifter,sengetoey,et flott norsk pledd,hhver sitt par med ullsokker, ullvanter ol...
NormaJean Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 da jeg bodde i australia var det enkelte ting jeg savnet av mat. så hvis de er norske så kunne det vært gøy å sende dem litt norske matvarer...... da må du huske at det skal være tørrvarer og uten kjøtt i grunnet strenge importregler. Så for moro kan du jo sende noe sånnt sammen med en liten fin ting? kan sende en pakke Hapå, toro tørrvarer, melkesjokolade, salt lakris (finnes ikke i australia) eller noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå