Angel86 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Lisjn våkna 06.30 og har max energi, mens jeg sitter her og kunne gjerne tenkt meg å sove et par timer tid pga av en liten en som omtrent overtok senga vår i natt..hehe =) Dårlig vær ute er det og, vi har fri mens sambo jobber...what to do? noen gode ideer?
Gjest irismor Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Finn frem noen laken/tepper og lag telt av stoler og tepper/lakner. Ta med dyna inn og sitt å lek på gulvet. Husker mamma gjorde slik med oss. Vi kunne leke i teltet i timesvis =0)
Angel86 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 hehe, ja det var en god ide =) skal finne frem laken og tepper jeg, og se om det slår an!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Kom en tur til meg =0) vi fikk huset vårt i går så nå må det vaskes males flyttes i begge husene så velkommen =0)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Min sønn har nettopp lekt på badet med lillesøsters badestamp full av vann, haier og båter. Hehe.. Han var opptatt en stund da, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå