Gullfisk80 Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har murringer og stikking i magen, litt som mens-smerter men ikke helt det samme. Har hatt det siden lørdag og det blir ikke noe bedre. Følte meg litt kvalm i gårkveld også. Men samtidig kan det være at jeg "overtolker" kroppen min og innbiller meg ting her, for logisk sett kan jeg ikke skjønne at det har gått i boks allerede. Jeg er i 1.pp og har ikke oversikt over syklusen min enda, men sluttet med pillen for 3 1/2 uke siden. Er ikke det litt tidlig og kjenne symptomer da? Og det er vel ingen vits og ta en gravitest enda? Hvor lang tid etter el kjente dere symptomer? Huff, klarer liksom ikke å tenke på noe annet heller da... ;o) Spennende dette, men det er vel bare tr som banker på...
Elviraen Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Jeg var i 1 pp, nå, fikk symptomer som vond korsrygg og MASSE kviser (aldri hatt det før) stakk ikke hos meg da.....men kjennte en dag eller to kvalme, ble ømfintlig for bilkjøring....dette var 10 dager etter EL......så kom ikke TR og da tok jeg en test, men den var negativ, noen får ikke positivt før en god stund etter IKM... 8 dager f.eks.... Men natt til torsdag i uka som var fikk jeg skikkelige overdrevne menssmerter...noe jeg aldri har.....så kom en kraftig mens med masse slim og klumper....så da regner jeg det som en uhyre tidlig sa og prøver i gjen denne mnd!! men du kan nok få symptomer på graviditet allerede bare en uke etter EL tror jeg!!! Lykke til, hadde villet tarr den første testen den dagen du venter mensen jeg....
Gullfisk80 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Huff, kanskje det var en sa du hadde, ja. Lykke til med 2 pp, da vet du i hvert fall at dere er fruktbare! ;o) Har lest litt mer inne her og ser at flere har murringer helt fra el fram til tr. Kanskje det er det jeg opplever. Men ser også at flere opplever det samme og tester positivt. Forvirrende! He he! Bare så dumt at jeg ikke vet når jeg hadde el eller når tr kommer, siden dette er første måned uten p-piller. Skulle fått den i går hvis jeg skal følge syklusen med pillene, men hadde noe lengre syklus i "gamle dager". Jeg må nok gå til innkjøp av noen tester... Noen flere som har lignende opplevelser? Klem
Sol85 endelig mamma! Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Eg og har murringer og menslignende smerter.. Venta egentlig mens i uke 31, så disse symptomene skulle ikkje komt ennå.. Eg har hatt sykluser på ca 60 dager, no e eg på dag 46. Kanskje eg har tidligere eggløsning.. fekk svak eggløsningstest på lørdag. Det e ikkje lett når en berre må vente å se om mensen kommer.. Har ikkje tolmodighet til sånt eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå