Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #1 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er så lei meg. Trenger en mann. Har vært alene så lene, lenge. Har prøvd å date noen (match.com). Det blir en kaffe latte, og etter kort tid vet jeg at jeg ikke er interessert nok. Fant en jeg likte, men han var ikke snill mot meg. Han var jeg selvfølgelig forelsket i! De andre (snille) klarte jeg ikke å falle for. Men så en vakker dag traff jeg Leif! En ordentlig mann, god og snill - og endelig en jeg følte meg tiltrukket av også. Hatt to dater. I først date: han sa da vi skulle drikke kaffe at jeg kunne spandere neste gang, sa vi hadde tlf nr da vi skulle si hadet - sendte sms etterpå om at han synes vi hadde funnet tonen. Så ble det sms (mest fra meg) og telefoner (fra ham) i 2 uker før vi møtte hverandre igjen. Da var jeg sliten, trett, premenstruell etc.... sa kanskje for mye om en ex etc. Han var også sliten, gav ingen hint om videre treff. Jeg sendte sms før han dro på ferie på søn, ønsket god ferie. Han svarte høflig, men ikke noe om videre treff.... Jeg ser han sitter på match sent om kveldene (etter barna er lagt). Men kontakter ikke meg. Så det var det? ja, lang historie etter kun 2 date, men endelig traff jeg en jeg likte veldig godt. Menn tar kontakt når de er interessert, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Lykke til med neste forsøk. Høres ikke ut som om det har vært noe solid for deg så langt. Hva med en pause?? Kjærligheten ramler i fanget på deg når du minst venter det, uten at du gjør så mye selv. Og denne Leifen din, han høres ikke interessert ut. Beklager. Skaff en mann som er villig til å betale for kaffen HVER gang. Verste jeg vet er grådigleifer. lykke til,da )
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Takk for svar! Setter pris på ærlighet. Jeg får kanskje trekke meg fra match. Har prøvd det "prosjektet" 1 år nå, og jeg sitter her fremdeles ensom og alene. Kanskje jeg finner noen på Blindern til høsten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå