Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har bitt meg merke i at dere har problemer med å finne navn til deres nye barn. Dere har satt ut en uendelig mengde tråder her på anonym forumet med forslag som Rufus, Ellifax, Sofus, Skofus, Lysander, Chrisander osv, osv. Nå kommer jeg med et forslag til dere. Marita. Det kombinerer begge navnene deres og de fleste av oss tenker på sangen Farvel Marita når vi hører navnet. Noe som gjør at vi tenker på en narkoman jente altså en jente av folket. (Mette Marit og Frk. Stoltenberg xer også våre tankebaner.) Kan vi nå vennligst slippe flere av navntrådene deres?! Er det gutt bør det bli Little Ari Oslo. Internationalt og super urbant, med lange tradisjoner tilbake til vikinger tiden.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Hvem kaldte ungene sine Lea eller Isadora før de gjorde det. De er trendsettere. Ikke mobb dem. Blir kvalm av de som rakker ned på vår kjekke Ari og hans vakre prinsesse.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Hahaha ;D (Forøvrig syns jeg de kommer opp med kjempe fine navn på barna sine)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 Vet dere ikke at Ari og Marthas neste barn kommer til å hete noe på N? For at de skal danne navnet MALIN som Ari er så glad i: M aud A ngelica L eah I sadora N??? Så jentenavn og guttenavn på N mottas sikkert med stor takknemmelighet...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Jeg viste ikke at folk tenker på sangen farvel Marita eller på narkomane når jeg presenterer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå