Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk fra en venn, en beskjed med denne teksten: puedes hablar mucho espanol? cuando fui a central-america necesité apprender y me gusta mucho! es un idioma muy bonita:) Jeg skjønner jo at vedkommende spør om jeg snakker mye spansk og at han er i central america...men resten?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Vedkommende spørr om du kan snakke mye spansk. Når personen reiste/var i sentral amerika måtte han/hun praktisere/lære seg og likte det veldig godt. Det er ett veldig vakkert språk.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Kan jeg spørre deg om hvordan jeg skriver: Nei jeg kan ikke mye spansk, men ønsker å lære. Elsker å lære nye språk, men spansk er et av de fineste, helt enig.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Takk for det du;-) Er jo ikke helt flytende da..... Man må lære seg litt med en mann fra sentral amerika;-)
ønskerflere Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 No, no puedo hablar mucho espanol, pero quiero aprender. Megusta mucho aprender nuevo idiomas, y espanol es un idioma muy bonito.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Tusen tusen takk :D Er mye greie folk her inne også ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå