Gå til innhold

Hvorfor er det så mange aggresive damer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og surfer på BIM, og kan nesten ikke finne en tråd uten at noen skal hisse seg opp over noe. Blir litt lei meg jeg da, kunne blitt et mye koseligere sted dette om folk hadde vært litt hyggeligere mot hverandre.

Dette er bare en tanke jeg har, ikke ment for å "henge" ut noen spesielle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns egentlig ikke det er så ille her.

Er mest inne på krangle (å der er det jo forventet) og på anonymforumet det er mye dritt-slenging og sure miner.

Her på skravle, trimestersidene og terminklubbene er det sjelden jeg ser sånne frekke/sure svar.

Er værre på DiB tror jeg...

Skrevet

Hehe ... er nok herdet etter noen år her, for jeg synes ikke det er så ille på DiB heller jeg ;-)

Men man må være åpen for at folk har stikk motsatte meninger enn en selv, og kanskje litt andre måter å uttrykke seg på.

Dessuten er det vanskelig å avgjøre hvor "sur" en ytring er når en ikke ser personen som sier det... Det er mye av kommunikasjonen som forsvinner når det kommer ut som "trykk" på ei nettside :-)

Skrevet

Kanskje noe av forklaringen ligger i at det sikkert til enhver tid befinner seg hormonelle gravide og slitne småbarnsmødre her? Noen er ekstra sårbare og andre litt bitter over livets vendinger. Synes i grunn ikke at det er så rart at det er slik. Når man også tar i betraktning at alle forum i bunn og grunn er anonyme (selv med nick), er det nok mange som føler fritt spillerom til å legge høfligheten litt på hyllen...

Skrevet

Er ikke annet enn å forvente på et forum der de fleste er gravide.

Skrevet

Jeg er en del på andre nettforum for gravide også hvor stemningen er en helt annen. Kanskje det bare er meg som har feil innstilling til BIM. Jeg vet ikke jeg...

Skrevet

Er igrunnen ganske enig med deg jeg...det skal ikke så mye til før noen tar det du skriver i verste mening her inne... Har ingen erfaring fra andre steder da, så har lite sammenligningsgrunnlag.. (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...