mor_til_2_84 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Må bare skrive ned litt følelser... Har nå tatt meg en liten pause. Er egentlig på palliativ avdeling sammen med familien, for å våke over min døende farfar... Huff, har aldri vært med på noe sånt, og syns det er ganske tungt. Han klarer ikke lenger å prate, så det blir fort stille, og jeg vet ikke hva jeg skal si.. Farfaren min har alltid vært en skikkelig arbeidskar, så det er så rart å se hvor redusert han har blitt etter at han ble ordentlig syk. Han er bare en skygge av seg selv, og jeg håper så inderlig for hans del at han snart skal få slippe. Jeg ser at kroppen hans jobber intenst for å holde ting igang nå. Vet ikke hvor jeg skal med dette innlegget, måtte bare skrive litt. Er hjemme en liten tur, men samboer har lagt seg, så det er bare meg og bikkja her. Føler ikke at jeg får så veldig mye ut av å snakke med han. Merkelig åssen livet bare går videre.. Nå ligger min farfar for døden, mens jeg bærer hans oldebarn nr 2 inni meg. Må være godt for han å vite at familien hans går videre. Han er så stolt av min første sønn, og han har smilt flere ganger når jeg har snakket om han. Det er en tung tid nå, men samtidig føles det godt å kunne være der og passe på han. Vil jo at han skal føle seg trygg og godt tatt vare på til det siste....
Spent Hattiec... Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hei! Vil bare si at jeg føler med deg. Har vært der du er nå et par ganger og det er vanskelig. Allikevel syntes jeg det var veldig fint å ha familien samlet og følte at vi kom nærmere hverandre. Ta vare på deg selv og dine. Håper Farfaren din får en fin og fredelig avslutning.
mor_til_2_84 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2008 Nå har jeg nettop kommet hjem igjen. Farfar sovnet fredlig inn kl 04.40. Jeg, faren min og farmor var der i hele natt, og det føltes veldig godt å få følge han til det siste. Rart at han ikke skal være blant oss noe mer, men er veldig glad at han slapp å ha vondt. Han bare sovnet rolig inn med de nærmeste rundt seg, så jeg håper han følte seg trygg og elsket til det siste. Føler at det var en fin måte å få tatt farvel på, og jeg har en veldig ro i kroppen nå som det hele er over..
Slumdog Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Trist med farfaren din. Faar meg til aa tenke paa min egen pappa som doede tidligere i aar, han var veldg ung men fikk kreft som ikke kunne helbredes. Vanskelig og trist aa se noen man er saa glad i gaa bort. Saa fint at du var der sammen med han nar han doede. Onsker deg alt godt og sender en liten troesteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå