jeg fant firkløvern Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 i går så jeg streken på testen, den var svak, så jeg hadde en misstanke at testen ville bli positiv i dag... Uansett vi hadde oss en omgang i gårkveld... Så lurer jeg på om vi skal ta det rolig i kveld og heller satse på å prøve i morgenkveld i stede.. Skal ikke El testen slå ut ei god stund før selve eggløsningen skjer? Hva er best, tro? momyboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå