Gå til innhold

Tror dere på et liv etter døden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns dette er så utrolig spennende! Har vært hos div spå damer, som har fortalt meg detaljerte hendelser fra barndommen som de umulig kunne visst noe om på forhånd, og beskrevet døde familie medlemmer helt til punkt å prikke. Åssen er dette mulig, hvis det ikke er noe liv etter man dør? Er det flere som har opplevd noe lignende? Blir veldig glad for mange svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kristen, og tror på et liv etter døden ja. Tror mennesket er mer enn en kropp. Jeg har blitt profetert over av andre kristne flere ganger, det var forresten en som forutså at jeg skulle bli gravid! (og da hadde jeg hatt en spontanbort og prøvd nesten et år, noe vedkommende ikke visste).

Skrevet

Ja jeg tror på evig liv og veien går igjennom Jesus,Mange kan spå og si hva som har skjedd i fortiden , men spådom er ikke av Gud men de får hjelp av onde ånder til å finne ut slikt.

Folk som går med Gud kan profetere og fortelle ting om fremtiden og få kunnskapsord om f,eks en sykdom/et problem man har- kun for å hjelpe mennesket - ikke for å tilfredsstille nysjerrighet.Disse får hjelp i fra Guds Ånd. Når man går til spåkvinner/menn og healere som opererer uten GudsÅnd utsetter man seg for demoniske krefter og kan på sikt få problemer og sykdommer. Det eneste som kan sette en fri i fra slike forbannelser er Jesus.

Skrevet

Jeg er da av de ikke troende, men akkurat når det kommer til døden, så skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde en sterk tro. Syns døden er et vanskelig tema, og det hadde da vært godt å kunne tro på et liv etter døden. Men jeg tror faktisk ikke på mer enn at vi er en del av livets sirkel. Vi lever, vi formerer oss, vi dør, og that`s it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...