*Stjernesmell* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jaja. da er jeg 6 dager over termin... Hvor lenge skal jeg gå, mon tro? Noen høyere.....? :-/ LYKKE TIL!
Julistråle Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Hvis det er noen trøst så er jeg like langt nå når klokken er slagen, 6 dager over termin... Er du førstegangs? Noen av de berømte antydningene til fødsel? Her er det ingenting, bare vondt i ryggen...
*Stjernesmell* Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Ja. er førstegangs, og nope, ingen tegn til fødsel.... Hard mage, men det er vel ganske vanlig... Så vi får se... Skal ringe sykehuset på fredag dersom ingenting har skjedd før det, slik legen rådet meg til. Har du vært til kontroll i det siste?
Julistråle Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Akkurat samme her, førstegangs og hard mage, skikkelig deprimerende..Blir du sannsynligvis satt igang på fredag om ingenting skjer? Jeg var hos jordmor en dag på overtid, men da ville hun ikke sjekke modning eller noe. Fikk ny time nå onsdag, en uke over termin, og da skal hun ta en undersøkelse. Gikk hele helgen å håpet, vil ikke møte opp på onsdag, men ser ikke ut til at jeg har noe valg,,, Tror de praktisere 14 dager overtid her, det er leeenge til!! Har du blitt sjekket for modning etc?
Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Ja, 6 dager over her og, det er ikke noe morsomt! Klarer ikke finne på ting å gjøre hjemme lenger. God natt og lykke til!
*Stjernesmell* Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2008 Har ikke blitt sjekket for modning, nei, bare de vanlige undersøkelsene. Jeg skulle ringe føden og avtale på fredag, men får nok ikke time før mandag, etter som jeg forstod på legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå